Értesítjük a Tisztelt Felhasználóinkat, hogy 2012. augusztus 1j-e után a DMRV Zrt. (VÍZMŰ) Call Center telefonos ügyfélszolgálatának munkarendje megváltozik.

Telefonos ügyfélszolgálat (Call -Center) elérhetősége: 06-27-511-511 / 06-40-88-11-88

Szolgáltatásunkkal (számlázással) kapcsolatos ügyintézés:

Hétfő: 8.00–20.00-ig

Kedd–Csütörtök: 8.30–15.00-ig

Péntek: 8.30–13.30-ig

Felhívjuk figyelmüket, hogy a Fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi törvény módosításának megfelelően az ügyfélszolgálathoz beérkező valamennyi telefonon tett szóbeli panaszt, valamint az ügyfélszolgálat és a felhasználó közötti telefonos kommunikációt hangfelvétellel rögzítjük. A hangfelvételt egyedi azonosítóval látjuk el, öt évig megőrizzük, és a felhasználó részére, kérésére díjmentesen rendelkezésre kell bocsátani. Az egyedi azonosítószámról a felhasználót az ügyintézés kezdetekor tájékoztatjuk.

Tájékoztatjuk továbbá arról, hogy az eddig megszokott telefonszámokon érdemi ügyintézésre munkatársainknak nincs lehetősége.

Törvényi kötelezettségeinknek eleget téve ügyintézéssel kapcsolatosan kérjük, hívja a 27/ 511-511-es vagy a 06/40- 88- 11- 88-as telefonszámot.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük.

DMRV Zrt.